طنز/ بهار کیست، چیست، کجاست؟
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

178090
طنز/ بهار کیست، چیست، کجاست؟
احسان رستگار، 23 بهمن 91
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۶
۱- نام نوه ی مشترک اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد است.
۲- نام فصل اول سال است.
۳- به وضعیت خاصی در سال می گویند که اگرچه در بهمن واقع شده ولی حال و هوای بهاری دارد، مثل ۲۲ بهمن امسال.

۴- نه ظاهرش و نه باطنش ربطی به بهار ندارد؛ وضعیتی است که باطنش پر است از طوفان و بوران و سرما و ظاهرش سرشار است از جزغالگی و بوی سوختگی و فیلم های سوخته و دماغ سوخته و آفتابه ای که آبی ندارد که آب را بریزی جایی که می سوزد.

۵- هیچ کدام؛ بهار یک شعار است که قرار است در مناسبت های خاص و در مکان های خاص و از بلندگوهای ملت شریف ایران و در جهت اعتلای انسانیت و سرافرازی مردم جهان و یگانگی و رحمت و معرفت و لطافت و نعمت و مهربانی، در راستای پیروزی در انتخابات ۹۲ در اذهان مردم ثبت شود تا آرا از اقصا نقاط مملکت به نفع آن مهندس که خیلی خیلی مهندس و فهمیده و با کمالات و با جمالات و خوش لباس و عالی و متعالی و باهوش تر و بهتر از بافنده ی قالی و به این باحالی و با پشتیبان مالی، بتواند ریاست موروثی را در سال ۱۳۹۲ خورشیدی به نحوی اهورا رهروانه و کوروش مدارانه و ایران مکتبانه زنده کند.

۶- بهار نام دختری است که یکی در جوانی دلبسته ی او بوده و حالا دارد برایش پیغام می فرستد که من هنوز تو را آهوش گریز پای دشت دلم می دانم و تو رو خدا بگرد و ان شاء الله ما شاء الله هزار ما شاء الله چشم نخوری ان شاء الله و زنده باشی تا به هم برسیم وقتی که زور هیچ کس به ما نرسد و من رئیس جمهور شده باشم.

۷- رمز جدید فتنه است؛ خیلی فتنه انگیزتر از انتخابات آزاد. و من نمی دانم مگر می شود در زمستان بهار باشد ... مگر تا حالا ۲۲ بهمن های ما در این ۳۴ سال خزان بوده که حالا آمده اید بهار بهار می کنید ... مگر تا الآن مرده بده که این گونه چندین و چند بار در نیم ساعت هی می گویید زنده باد زنده باد ... مگر ما بهار ندیده ایم که این گونه می گویید زنده باد بهار زنده باد بهار ... مگر ما نمی فهمیم که برخی چرا در فرودگاه به بعضی دیگر می گویند که زنده باد بهار و بعد با همان شعار فردای آن روز و با همان پلاکارد می روند و سخنرانی رئیس مجلس را در قم بر هم می زنند و به وی که شخصی مؤمن است مهر پرتاب می کنند!

۸- نام یک روزنامه است که هیچ ربطی به گروهک های انحرافی و قدرت های منحرف ندارد و اصلاً از حلقه های وصل اصلاح طلبان و انحرافیون نیست و نه فتنه است و نه جریان منحرف.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:طنز/ بهار کیست, چیست, کجاست؟, :: 23:21 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 530
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 884
بازدید ماه : 881
بازدید کل : 56509
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1